søndag den 18. maj 2014

Ta med projekt

Som et lille ta´ med projekt, har jeg gang i lidt håndsyning. Projektet har været i gang siden påske og selvom jeg har lavet en før og ved det tager tid, havde jeg glemt hvor lang tid det egentlig tager. Nu gør det ikke så meget, at den ikke bliver færdig med det samme, da det ikke er det første vi får brug for.

Den har været med i Sverige, ved jormoder og læge besøg samt div små tog ture. Sommetider når jeg kun et par sting, men lidt har også ret og den skal nok blive færdig med tiden.

Lige nu ligner det måske ikke så meget, men måske du har et bud på hvad det er?





6 kommentarer:

  1. Jeg kan godt se hvad det er. :-) jeg har opskriften liggende. Havde planlagt at lave en da Kaja blev født men hun er 3,5 år nu :-)

    SvarSlet
  2. Jeg kan godt se hvad det er. :-) jeg har opskriften liggende. Havde planlagt at lave en da Kaja blev født men hun er 3,5 år nu :-)

    SvarSlet
  3. Jeg er lidt i tvivl, men spændende ser det ud :) kh Pia

    SvarSlet
  4. jae, jeg tror jeg ved det ... har opskriften og min datter har lavet en :)

    SvarSlet
  5. Der er stadig et stykke vej, men skal nok vise den frem når det engang lykkedes at få den færdig.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...