fredag den 8. april 2016

Scan`n`cut og fødselsdagsgaver

Gennem længere tid havde jeg haft kig på Brothers scanncut, men havde egentlig besluttet mig for at vente. Altså indtil jeg var på alt om håndarbejdsmesse i Rødovre, hvor den pludselig stod foran mig. Den ville bare med mig hjem, så der var ingen vej udenom. Jeg undskyldte mig med, at det var en noget forsinket julegave, tidlig fødselsdagsgave og så måtte jeg jo spare lidt på selvforkælelsen.

Sidste weekenden havde jeg lånt et lokale på arbejdet og så var det så tid til et lille kursus i mit nye legetøj. Der blev leget med maskinen og svg filer i inkscape. Lærte en masse og fik en hel del inspiration, hvilket jo er helt fantastisk

Takker systing.dk og alle deltagere for to fantastiske dage.

Søndag skulle Rebecca til fødselsdag, ved et par piger fra klassen, men hvad gør man lige når man sidder lørdag aften og endnu ikke har fået købt en gave. Vi kunne selvfølgelig ha købt noget på tanken søndag morgen, men nu hvor min hjerne kredsede om cutteren, måtte den jo tages i brug. Aftenen blev brugt på at lave en fil. Når jeg nu havde en ide, så måtte jeg jo lige lære hvordan man fik teksten til at bue.

Søndag morgen var det tid til at skære filerne på cutteren, her ses det færdige resultat.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...