mandag den 30. april 2012

Sættekasse bogstav

Nu kan jeg endelig krydse endnu en ting af på min to do list. Jeg har for længe siden købt et par sættekasser og denne bogstav sættekasse - æske, med intentionen om at de skulle males og sættes stof på. Det var da også lykkedes mig at få malet Rét hvidt, men da Rebeccas ynglingsfarve jo er gul, måtte jeg jo lige give den en ny gang maling. Siden har den ligget gemt godt af vejen. Nå men den kom frem fra gemmerne og hun fik lov at vælge stof og hvor det skulle sidde. Igår fik jeg så givet den en gang lak og den er nu klar til brug.




2 kommentarer:

  1. Det var en smart sættekasse, sådan en har jeg ikke set før :)

    Sabrina
    www.brineh.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Ja den er lidt sjov, faldt over den i søsterne grene - tror de har den med jævne mellemrum

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...