torsdag den 30. august 2012

Ufrivillig tidlig fri

Laila der er telefon - når jeg høre den på arbejde er jeg næsten klar over at det er børnehaven og man er næsten klar over hvad der venter. Ganske rigtig og øv øv barn syg. Nu er jeg næsten tvangs indlagt på sofaen for hver gang jeg prøver at flytte på mig vågner Rebecca. Hun er rigtig pjevset og helst vil hun bare hænge. Selv tastelydene når jeg skriver larmer i hendes lille hovede. Desværre er jeg ikke igang med et lille kreativ sofa projekt som jeg kunne hygge mig med. Måske jeg skulle finde hæklenålene frem, det er længe siden og mangler stadig en hel del øvelse. Mon jeg kan huske hvordan. Ellers er det jo godt jeg har alle jer derude i blogland og kan bruge tiden til at søge lidt ny inspiration. Ja det er jo om at finde det gode i en ellers meget træls situation.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...