tirsdag den 20. november 2012

Juledrillerier på jobbet

Så kom jeg lige til at love, at jeg sammen med en kollega ville finde på lidt julesjovt til arbejdet. De sidste par år har de købt en gave og så trukket lod eller spillet om dem. Det syntes jeg personligt er lidt kedeligt og vil gerne have noget mere julesjov i december måned. Heldigvis er min kollega enig med mig, men iderene er stadig små.
Der er selvfølgelig den traditionelle med at have en drille nisse og så i slutningen af måneden gætte hvem der har drillet en. Men alligevel vil jeg gerne have lidt mere sjovt ind, så hvad kan man lige gøre. Kunne vi selv være ekstra små drillenisser, som drillede alle uden at fortælle noget om det, eller kunne man lave en skål med drillerier, som nisserne mindst en gang om ugen skal trække fra og så lave den drilleri der står på sedlen. Måske holder det ikke med de ekstra drillerier, hvad mener du eller måske du lige har ideen vi står og mangler? Har i jule traditioner på dit arbejde og hvad gør i?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...