søndag den 21. april 2013

Gave lavet i SFoén

Der er nu gået 3 uger siden Rebecca startede i mini SFO. Det er gået over alt forventning og hun glæder sig til at komme der hen. Det har været et gensyn med gamle venner, som allerede startede sidste år. De har virkelig fundet hinanden igen.
Hun snakker meget om værkstederne, selvom det ikke er der hun har brugt mest tid. Hun har dog lavet en lille ting i træværkstedet. Det er blevet til denne fine bordskåner som allerede er blevet taget i brug.




1 kommentar:

  1. Hej Laila,
    Hvor er den fin - sjovt nok lavede jeg selv sådan nogle i min SFO, da jeg var lille ;-) Jeg har fået dig som hemmelig penneven, men pakken kommer først i dag, da det først gik op for mig, at pakken ikke skulle ankomme idag - men præsenteres. ;-( Håber ikke, at det tager din glæde væk ved at modtage den! Klem Emilie

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...