mandag den 29. april 2013

Hemmelig penneven - #2

Jeg elsker at modtage små pakker og breve med posten. Ekstra hyggeligt er det når man ikke helt er klar over indholdet. Sådan var det i dette tilfælde, hvor gaven var fra min hemmelige penneven. En leg som karina satte igang.
Nu er tiden kommet, hvor jeg vil afsløre, hvad jeg fik af min hemmelige penneven. Emilie sendte mig disse fine pakker og det er jo en drøm af en gave. Noget jeg rigtig kan bruge og hygge mig med.


 Det må da siges at være nogle fine gaver

 Noget jeg kan være kreativ med

En ting der gør en glad på en dårlig dag 

En ting der sætter tankerne igang - spillet er allerede taget i brug 

 En herlig pakke der repræsentere hende, den skal der nok blive brug for

Og sidst men ikke mindst lidt håndlavet karma

Selv sendte jeg disse pakker afsted til Christina, men da jeg ikke er sikker på at hun endnu har modtaget den, holder jeg det hemmeligt lidt endnu.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...