torsdag den 22. januar 2015

Sengerand til juno seng - lilleper seng

Meget tid ved symaskinen var der ikke i det forgangne år. Ikke fordi jeg manglede ideer og halvfærdige projekter var der nok af. Alligevel kunne jeg ikke sige nej, da jeg blev spurgt om jeg ville sy en sengerand til en juno seng. Selvfølgelig ville jeg det, bare hun selv købte stoffet. Hvad jeg ikke tænke på at sige var at det skulle være fast stof. Stoffet jeg fik var et rigtig fint strik mønstret stof med små huller. Hmm tænkte jeg for det havde jeg ikke lige nogen erfaring med. Stoffet strække sig meget i sømmene når jeg syede på overlockeren. Hvor stor skulle betrækket være? Eller nærmere hvor meget mindre skulle det være for at sidde pænt på hynden. Det lykkedes mig at lave sengeranden færdig og endda være tilfreds, samtidig med jeg fik en del ny erfaring, hvilket jo ikke er at kimse af.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...