søndag den 11. oktober 2015

#kidsmonth2015børneværelset - et tilbageblik

I dag genoptog Rebecca sit fleece projekt. og havde således sat sig på symaskinen en del af dagen. Derfor blev det heller ikke i dag jeg fik syet det vilde. Havde ellers tænkt at der skulle laves hynder til børnemøblerne på Natachas værelse. I stedet fik jeg fundet restekassen frem og klippet trekanter til en flagranke, noget som har været på min to do liste længe. Nu mangler den kun at få syet bånd på, men nu må vi se hvad tiden siger i morgen, havde ellers håbet den blev klar under kids months første uge med temaet børneværelset.





I ugen der er gået er der dog blevet syet lidt, men da jeg onsdag startede på arbejde efter endt barsel, har tiden været begrænset.  Desværre er det nok noget man skal vænne sig til.

Jeg har taget et tilbageblik og her er lidt af hvad jeg har lavet til Natachas værelse.












Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...