mandag den 1. februar 2016

Raglanbluse med leggins og andre projekter

Vi skriver allerede første februar og jeg må erkende at januar måned desværre ikke levede op til forventningen om, at 2016 skulle blive et kreativt år med masser af blogindlæg. Heldigvis er der stadig 11 måneder tilbage af året, så der er da lidt tid at løbe på.

Symaskinen har samlet støv og alle kreative projekter har lagt stille. Til gengæld har jeg fået sorteret alt pigernes tøj, som er blevet for småt natten over. Det er nu sorteret efter størrelser og lagt væk og jeg må sige det er dejligt at få lidt plads forærende. Legetøj som ikke længere er alderssvarende er også på vej væk, tror måske jeg skal have et større kælderrum. Et par skuffer og skabe har også fået en ordentlig tur og selvom jeg langt fra er færdig er der røget meget ud. Tråd, sakse og andet tilbehør har fundet nye pladser. Målet er at det skal være mere overskueligt og svært for små pilfingre at komme til.

Et af de næste projekter er at få styr på alle mine mønstre, nu mangler jeg bare at finde det rigtige system. Men inden jeg når dertil må det være på tide med lidt sjovt. Mit førstkommende krea projekt indebære denne kuffert. Dette er dog under forudsætning af at jeg kan få Natacha ud af den.

Tøjet som Natacha har på tror jeg aldrig jeg har fået vist. En lille raglanærmet bluse med tilhørende leggins. Hun er rigtig glad for blusen, hvilket nu nok skyldes dyrene.









Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...