lørdag den 7. juli 2012

Nederdel til mor

For første gang i - ja i meget lang tid, har jeg præsteret at sy et stykke tøj til mig selv. Stoffet var en rest som jeg helt tilfældig faldt over og med hjem skulle det. Præcis hvad det skulle bruges til vidste jeg ikke, men måske en nederdel eller kjole til Rebecca. Havde stoffet liggende fremme et par dage og ændrede så mening. I stedet skulle der blive en lille ting til mig. Alle de andre gange jeg har købt et stykke stof til mig selv er det endt med et stykke tøj til Rebecca, men nu skulle det være.
Det lykkedes det og det blev til denne halvsol nederdel. Syntes den er blevet ganske fin, selvom jeg i starten var lidt skepsis med hensyn til både farver og mønstre.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...