søndag den 24. februar 2013

O - opdaterig

opdateringer må være på sin plads, efter mere end en uge væk fra computeren. Har nemlig holdt en dejlig uges vinterferie, men det får i en opdatering på senere. Først skal computeren lige have en opdatering. Windows og antivirus får første opdatering, men klare næsten sig selv, selvom det går langsomt. Dog passer Opdateringen med indlæget om O som jeg jo ikke var nået til endnu. Bogstaverne q, r, s... må komme senere.
Den seneste uge har jeg kun skrevet enkelte indlæg på bloggen, da jeg har været uden adgang til nettet. Derfor er jeg heller ikke opdateret med, hvad der røre sig ude i blogvill, så det vil jeg bruge tiden på mens computeren arbejder.
Dernæst står den på lappe opdatering. Der mangler nemlig stadig at blive sendt et par lapper fra bloglegen byt en lap afsted. De har siden min ferie startede lagt på reolen og ventet på at blive sendt afsted. De glemte bare at de skulle med og sendes. Det beklager jeg, men i morgen er de på vej.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...