onsdag den 23. maj 2012

Ildkugler



Er der mon nogen der kan fortælle mig hvad ildkugler er?

Hmmm jeg var også et stykke tid om lige at finde ud af hvad Rebecca mente da vi skulle lave en lille gave. ”Vi skal lave ildkugler, mor” sagde hun. Hmm ja og det gjorde vi så – da jeg endelig fandt ud af, hvad det var hun mente. ”Mor det er de der bløde kugler du sagde vi ikke skulle købe. Dem med de mange farver.” Da slog det mig at hun mente filtkugler som hun havde set i søsterne grene. Jeg syntes vi skulle lave dem selv, da jeg har en hel del uld liggende, som bare venter på at blive brugt. Vi havde snakket om hvad man kunne bruge dem til. Når de kunne bruges til varme ting, ja så må det jo være ildkugler.

Nu Har vi så lavet de fineste ildkugler – filtkugler, som er syet sammen til en varmebrik/bordskåner.Dog har hun fået en hel del hjælp til at sy dem sammen da de er temmelig hårde i det.

 Der vil komme en diy på hvordan Rebecca har lavet filtkuglerne.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...