onsdag den 28. september 2011

tørre støvet af symaskinen

Så er der atter kommet gang i symaskinen her i det lille hjem og jeg må sige at det er en ren fornøjelse at komme igang igen. Man kan vist rolig sige at den trængte til at blive rørt, da den ikke har været i brug siden marts, hvor jeg syede fastelavnstøj - et dejlig piget mariehønekostume.
Nå men det er jo lidt tidligt for fastelavn, men da datteren vokser ud af alt sit gode tøj, måtte jeg jo hellere se at komme i omdrejninger. Først skullestøvet lige fjernes.
Desværre er der en del småfejl, men man skal jo lige starte et sted, så kommer jeg nok efter det efter et par projekter.
Første projekt blev en lille nederdel i hendes ynglingsfarve. Ja ikke spør mig hvorfor men det er altså gul.



Næste projekt blev en sød lile kjole. Stoffet var en rest jeg fandt til 25 kroner og til de penge har man jo råd til at lege lidt.
Tøsen blev rigtig glad for den og både den og nederdelen har været på i børnehave - dog ikke på en gang. Tihi.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...