mandag den 22. oktober 2012

1 år og give away

Vinderen er trukket, findes her.

For lidt over et år siden skrev jeg mit første blog indlæg. Det var uden videre overvejelser at jeg kastede mig ud i det. Jeg må indrømme at man bliver lidt bidt af denne verden. Der er så meget inspiration at hente og selvom der kan være langt mellem indlæggene nyder jeg at blogge. Derfor skyder jeg min første give away i gang.







Du kan vinde denne sjove lynlås taske. (Eller en i andre farver) Lyn lynlåsen og vupti du har en taske.
Du behøver ikke være fast læser, men det ville da være hyggeligt med nogle nye ansigter.

Reglerne er som følgende:


1 lod - skriv en kommentar

2 lodder - skriv en kommentar + fast læser

3 lodder - skriv en kommentar + fast læser + link fra egen blog (lån gerne billedet).


Håber du har lyst til at deltage og tak fordi du læser med.

Laila
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...