onsdag den 16. september 2015

Ta da # 3 Idrætsbukser

Så lykkedes det míg endeligt at få Rebeccas idrætsbukser færdige. Egentlig var de ikke svære at sy, men da jeg ville lave huller til bindebånd begyndte det at drille. Desværre havde jeg allerede syet linningen på da jeg ville lave knaphullerne, ellers havde jeg nok lavet en ny, eller udeladt snøren. Det første hul gik uden problemer, men det andet var noget værre l... Jeg forsøgte flere gange, men ligegyldigt hjalp det og til sidst kunne jeg se at det ville blive noget værre juks, hvis jeg blev ved at pille op. Istedet måtte jeg ud og købe nogle snøreringe. Egentlig var det ikke nødvendig med snøre, men syntes det lige var det sidste finish. Pipingen på lindestykket buler lidt, og bukserne måtte gerne ha været lidt længere, så der var mere at gi af ved oplægning - jeg havde ellers forlænget mønsteret, da pigebarnet har lange ben. Og jeg troede det var rigeligt. Ih man blir så klog så klog.
Rebecca er normalt ikke en bukse pige, men når de nu er ude i idræt syntes jeg hun skulle have noget ordentligt at have på. Disse var behagelige at have på og jeg tror de faldt i god jord, for hun sagde: "mor de er ikke gode - de er perfekte" Så selvom hun er til kjoler tror jeg alligevel at der skal sys et par bukser mere nu hvor vi har kolde dage i vente.












16 kommentarer:

  1. Super fine idrætsbukser :-)
    Skønne detajler.
    Kh Sabrina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, jeg tror også det næste par bliver noget lignende.

      Slet
  2. De er super fine.

    Kh. Linette

    SvarSlet
  3. Svar
    1. Tak, kunne selv overveje noget lign til at tulle rundt i herhjemme når nu det bliver koldere

      Slet
  4. Jeg har også tidligere kæmper med huller i forbindelse med snører...jeg endte med er resultat jeg bestemt ikke var tilfreds med, så dejligt det alligevel lykkedes for dig :-) Skønne detaljer...

    SvarSlet
    Svar
    1. Uha ja de der knaphuller. Hvis det ikke havde været for det orange bånd og snøreringe, havde det ikke set så godt ud.

      Slet
  5. Hold op de er skønne, hvis jeg havde et sådan par så var der måske en chance for at jeg også kom afsted 😂

    SvarSlet
  6. De er ret fede med lækre detaljer.

    SvarSlet
  7. Skønne bukser med lækre detaljer :)

    SvarSlet
  8. Wow - de er SÅ gennemførte. Og hvor var det bare en sød kommentar om at de er perfekte:-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  9. De er virkelig smarte! Farverne passer også meget godt til årstiden lige nu.

    SvarSlet
  10. Hvor er de bare fede! Lækre farver og detaljer (selvom nogle af dem viste sig at være besværlige at lave!) ;-)

    SvarSlet
  11. Flotte bukser, de er da vellykkede -- og fotomodellen er også flot! Kh. Bella

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...