fredag den 11. september 2015

Ta da #1 Hundetrøje

Nu har jeg været forbi en stofpucher,  og tro det eller ej så købte jeg kun det tilbehør som jeg havde besluttet hjemmefra. Med den rigtige farve tråd, kunne jeg endelig få færdig gjort første ting på min to do liste. Det blev til denne trøje til Natacha. Hun er helt vild med hunde og også helt vild med stoffet. Hun har selv været en stor del af dette projekt, ikke at det har gjort det lettere, snare tværtimod. Stoffet blev hevet på gulvet, taget om skuldrene, krammet og nusset og helst når jeg skulle til at klippe eller sy.
Blusen er lidt stor i det og en anden gang vil jeg nok lave halskanten en lille smule mindre, men ellers er jeg ret godt tilfreds.


 
 

 
 



 
 
Nok med alt den fotografering mor
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...