fredag den 4. september 2015

Ta da - må vente lidt endnu

Havde håbet at jeg på nuværende tidspunkt kunne vise de første ting fra min to do liste, men sådan skulle det ikke være. For at færdiggøre de igangværende projekter,  må jeg først forbi en stofpucher efter snøreringe og tråd. Træls når man lige er så godt igang. Desværre har hun ikke hvad jeg skal bruge her i byen så det bliver en lidt længere tur som jeg håber at kunne nå imorgen. Måske jeg skulle bruge tiden indtil da  på at se hvad jeg ellers mangler til mine to do´s. (Tror jeg hellere må gå ind i butikken med skyklapper på eller med så få kontanter som overhovedet muligt for ikke at blive fristet - har så meget liggende som jeg burde få brugt først). Overvejer snart at tage en månede med sy fra lageret, så jeg kan få plads til lidt nyt. Måske i kunne have lyst til at være med?
Selvom jeg ikke kan blive færdig med de første par projekter er jeg jo ikke blevet arbejdsløs. Listen er stadig lang, Jeg har dog valgt smide benene op og lade mig inspirere af jer andre rundt om i blogland.


Igangværende to do










5 kommentarer:

  1. Du er da heldig har en stofbutik i byen, jeg skal kun kører 30 km hver vej 😁. Så jeg tager ikke skyklapper på når jeg endelig kommer der 😂.
    Men jeg kunne helt sikkert også bruge 1-5 mdr med sy fra lager.

    Glæder mig til at se hvad du får færdig når du kommer i butikken.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er rart at have en stofbutik i byen. Desværre er hun ret dyr så det et mest når jeg lige mangler et eller andet. Selvfølgelig bliver jeg også fristet og man skal jo støtte lokalt😉

      Slet
  2. uha.. det er spændende at se hvad du har gang i..

    jeg skal helt sikkert også i gang med lageret.. for puha.. der er meget. så jeg er frisk..

    SvarSlet
  3. Jeg kender det alt for godt, det med at man skal begrænse sig, især på nettet, angående stof. Jeg bliver lige nød til at sige til mig selv, at jeg allerede har en masse stof som skal bruges først.
    Jeg er helt sikkert også med på en måned med sy fra lageret, selvom jeg er godt igang med at få tømt lidt ud på hylderne allerede :)
    Kh Sabrina

    SvarSlet
  4. Dejligt i er med på ideen med brug fra lageret, det ser dog ikke ud til at blive lige med det samme, nu hvor det bliver Kids month i oktober. Nu er spørgsmålet bare om det bliver for meget i november og om det er for tæt på jul. Måske Januar er god, det er jo også en spare mdr så er det jo godt at få brugt lidt af det man har.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...