tirsdag den 4. oktober 2011

kjolen blev færdig til famliehyggen

Søndag blev jeg færdig med Rebeccas kjole. Ikke fordi tiden var til det, men jeg havde lovet hende at hun måtte få den på hen til morfar. Så var der jo ikke andet at gøre end at gå igang med at sy. Til den lovede kjole hørte et hårdbånd som også lige skulle fabrikeres. Havde et billede inde i hoveder, men var ikke helt sikker på hvordan jeg skulle gribe det an, men resultatet blev vist nogenlunde. Om ikke andet blev datteren lykkelig for at få det på, så er resten næsten ligemeget.



Til denne kjole har jeg også forsøgt at lave skråbånd. Det ser ganske fin ud på kjolen, men kræver vist lidt mere øvelse.
Det lille bælte er en rest af skråbåndet . Havde ikke tænkt der skulle bælte på, men nu kan jeg godt blive i tvivl, hvad mener du?



Så blev outfittet færdig og vi kom afsted.
Tænk sig første søndag i oktober og vi sad i haven og nød kaffen, det har vi ikke gjort nok denne sommer.

 
En rigtig søndag med familiehygge.Der blev pustet sæbebobler til den helt store guldmedalje, hvorefter hele familien skulle se rebecca stå på rulleskøjter. Når man nu kan skal man jo også vise hvor god man er.
Hele rulleskøjteturen endte med at hele familien samledes om det store kastanjetræ. Holda helt op en stor pose vi fik med os hjem. Desværre har tiden ikke været til at lave noget af dem endnu, men mon ikke vi når det.




Hmm, har stadig et par hjemme sko, som mangler de sidste detaljer. Måske jeg hellere skulle få lettet r...  og komme igang. Selvom det er hyggeligt bliver de jo ikke færdige mens jeg sidder her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...