mandag den 2. juli 2012

ny sommerkjole

Så har jeg fået syet denne fine sommer kjole til Rebecca, med tilhørende sommerhat. Den er syet i et af de få retro stoffer som jeg har liggende. Hatten kan vendes og er ikke helt ens på begge sider. Ideen til kjolen var der lige pludselig og uden et mønster så er det jo bare at forsøge sig. Rebecca var ikke i nærheden til at måle efter, men når nu lysten var der skulle det jo ikke stoppe mig.  I det store hele er jeg dog også tilfreds, desværre er den blevet lidt stor i halsudskæringen, men det må jeg jo få rettet i mønsteret så den kan bruges en anden gang.
Her er vi rigtig ude at lege og Rebecca viser hvordan man både laver gymnastik, gynger og går på line. En ren hygge eftermiddag ude i det gode vejr.













Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...