søndag den 10. februar 2013

ufrivillige reklamer på blogger

Først vil jeg starte med at sige at jeg ikke har noget imod at nogle vælger at reklamere på deres egen blog, modtage sponsorede gaver eller lignende. Hvad der irritere mig er de uønskede reklamer der er begyndt at dukke op når jeg blogger. Er der mon andre af jer der har samme problem? Først viste problemet sig når jeg gik ind under oversigt i min blog. Her er reklamer i baggrunden og jeg kan ikke klikke på dem eller få dem til at forsvinde. De er der bare og blinker, hvilket er rigtig irriterende. Næste problem er et der viser sig uønskede reklamer i ord som links. Så når jeg går ind på andre bloggers sider, ser der ud til at være et link men det viser sig at være en reklame. Har set at det samme gør sig gældende på min blog. Er det mon kun mig der har problemet eller er i derude i samme båd eller har i mon nogle gode råd?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...