tirsdag den 12. august 2014

Barnevognspude

Med den smule kreatid jeg har haft til rådighed, de sidste måneder, har jeg ikke meget at vise frem. Dog lykkedes det mig, for noget tid siden,  at finde tid til at lave denne barnevognspude. Puden havde meget høj priotet hos mig, da jeg endnu ikke havde lavet en barselsgave til min dejlige niece. Endnu værre er det at dåbsgaven endnu ikke er blevet lavet. Gave har hun fået, men vil gerne give hende noget lidt mere personligt - bare rolig søs den skal nok blive færdig!
Puden blev ikke færdig på en dag, men over et par dage, hvor det lykkedes lillepigen at få lidt søvn. Egentlig ville det nok have været smartere at tage lidt opvask eller lidt oprydning, men det måtte være hvad det var, for nu ville jeg have lidt mig tid - skønt.
Selv er jeg rigtig godt tilfreds med resultatet og havde jeg haft mere af samme stof havde jeg nok lavet en magen til til lillepigen. Selve puden var simpel nok at sy, det tog dog lidt tid at lure mål og fremgangsmåde. Da det endelig lykkedes kom jeg desværre til at vende noget af stoffet på hovedet og opdagede det først da stoffet var klippet. ØV det må være den ammehjerne




4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Hej. Jeg får desværre en del spam fra dette indlæg :( Jeg ved Bianca http://biancaskageverden.blogspot.dk/2014/08/spam-pa-bloggen.html har haft samme problem, hvor hun ikke selv kunne se spam'en - måske det er det samme hos dig? vh Pia

      Slet
  2. Hej Pia. Tak fordi du læsere med og gør mig opmærksom på det. Det er jo ikke meningen man skal blive straffet for at kigge med. Jeg har også fået lidt spam på indlægget, men tror måske ikke jeg kan se alt, har dog ikke været så OBS på det, da lillepigen tager alt tiden og jeg derfor ikke har så meget blogtid- det kommer forhåbentlig snart. Jeg vil kigge på mine instillinger senere i dag, hvis du har nogle gode råd tager jeg gerne imod. K Laila

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er også helt forståeligt med en lille en :) Bianca har skrevet noget om at låse kommentarfeltetet - se linket i min første kommentar :) kh Pia

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...