mandag den 21. marts 2016

Forårs - påske kjole

Ingen gang 2 år og Natacha har været til påske frokost uden sin mor. Nu var det i vuggestuen der skulle hygges lidt, så det må vist siges at være noget andet.

For snart længe siden faldt jeg over stoffet, som siden har ventet på hylden. Det var tænkt til et par sommerkjoler til pigerne, men nu hvor det er forår og påsken lige om hjørnet syntes jeg der skulle nogle glade farver gennem maskinerne. - Og når man nu skal til påskefrokost, ja så skal man vel have en ny kjole?

Endnu en kjole i det fine stof er på vej gennem maskinen, desværre kræver jobbet, at man er til stede, så problemet er som altid det med tiden, men jeg er vel langt fra den eneste med det problem.

Desværre var der ikke engang en meter af stoffet, ellers kunne jeg godt ha´ leget lidt med det til noget til mig selv. Ikke fordi jeg går meget i digitalprint, men syntes det er et herligt motiv og farver der gør en glad i låget.

Natacha er glad for sit tøj med digitalprint, nok mest fordi det er motiver som hun kan genkende. Ofte giver det anledning til en lille snak om dyr, dyrelyde, farver eller noget helt andet, hvilket er ret hyggeligt. I får lige en række billeder af tøsen, som er i fuld gang med at hoppe og danse.



ky ky - fin fin

Hvem ved hvad hun tænker.

Der bliver danset

og kigget

og kysset



 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...