onsdag den 18. januar 2012

kostume tid, men lidt på bar bund

Inden vi får set os om så er der fastelavn og dertil høre jo en form for udklædning. Rebecca vil gerne være prinsesse, men jeg nægter ligesom at smide penge i en af alle de mange kjoler som alle kommer i og som kan købes i div legetøjs forretninger. For det første har jeg ikke meget pænt at sige om dem, selvom hun har flere af dem inde på sit værelse og de jævnligt kommer frem. Jeg har prøvet at komme med andre ideer, men det er ikke meget hun er til at rykke. Det kan blive balletdanser, sommerfugl, prinsesse. Vi har snakket om at lave en sommerfugle pige med en flot kjole og en masse sommerfugle. Hvordan man lige laver sådan en kjole er så spørgsmålet, den skal jo gerne være lidt prinsesse agtig og her ejer jeg ikke et mønster. Hvad sommerfuglene angår er jeg også lidt i vilrede, så hvis du har en god ide tager jeg imod med kyshånd.

Sidste år villehun også være prinsesse.Hun var vild med mariehøner og går da også på mariehønestuen. Derfor endte jeg med at sy dette mariehøne kostume, med tylskørt, sko, taske og bøllehat med følehorn, hvilket jeg var rigtig godt tilfreds med . Det blev lige som jeg havde sat sammen inde i mit lille hovede.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...