mandag den 19. oktober 2015

Kids month: accessories - Elefanthue

I går eftermiddags mens Natacha tog sig en lille lur syede jeg denne Elefanthue. Den er syet i et dobbelt lag jersey og er således vendbar.  Desværre havde jeg ikke målt pigebarnets hovedet, så den er blevet lige lille nok, den skal i hvertfald presses ned over hovedet på hende. Jeg må nok igang igen.
Som model har jeg brugt en dukke, der har fulgt mig i mange år Jeg fik den af min mormor da jeg blev to år. Helt lille er den ikke for den var større end  mig da jeg fik den. Nu er det ikke fordi pigerne bruger den, jeg har bare ikke nænne at smide den ud. Ja den trænger til en ordentlig rengøring og kunne egentlig godt bruge en tur forbi en dukkedoktor. Dens øjne sidder nemlig lidt løse og så har den mistet sine øjenvipper, hvilket får den til at se lidt farlig ud. Spørgsmålet er bare hvor jeg finder sådan en doktor.






1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...