torsdag den 18. april 2013

Ny jersey kjole luftes i forårs vejret

I går eftermiddag var vi ude at nyde det dejlige forårs vejr. Rebecca i sin nye kjole, Den lå færdig til hende da hun stod op om morgenen. Den blev godkendt og kom på med det samme, den skulle da på i skole - før skole.
Kjolen drillede mig lidt, dels fordi jeg kun havde en ide og ikke et mønster. Da jeg endelig fandet et mønster til en hætte bluse der kunne bruges, blev stoffet klippet og syet sammen. Desværre viste det sig at den var alt for stor i halsen. Hmm, overvejede om den skulle laves om til en nederdel. Det nåede jeg heldigvis ikke. Istedet blev kjolen lidt kortere og der blev lavet en ny hals udskæring. Det blev til et helt nyt mønster, så jeg kunne lige så godt have kastet mig ud i det fra starten af. Nu hvor mønsteret er på plads, bliver det nok ikke den sidste af denne model jeg har lavet.
Hjemme efter endt skoledag, blev hulahop ringene fundet frem. Vi fik rigtig hygget i solen og jeg fik taget nogle billeder af en syngende og dansende model i kjolen









-+

+






















*********************






 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...