fredag den 31. maj 2013

Disney frugt/fredagshygge - en lille historie

Fredag er lig med weekend og hygge. Jeg har før skrevet om vores fredags hygge. Vi ser som så mange andre Disney sjov. men i stedet for slik eller chips står den her på frugt. Rebecca glæder sig og hendes veninde er ofte med. En fredag aften havde hun to veninder på besøg. Den ene som i starten syntes det var mærkeligt med Disney frugt, men som nu syntes det er ret hyggeligt. Den anden veninde har Rebecca gået i børnehave med og nu i mini sfo. Hun har ofte hørt Rebecca tale om, at hun ikke fik slik. Alligevel kom det som en stor overraskelse for pigen, da der ikke kom slik på bordet. De første fem min var det ok, men da hun fandt ud af at det ikke var anderledes, ja så var det ikke sjovt længere. Nu var det kedeligt, hun ville hjem og tårerne blev ikke holdt tilbage.  Det var slet ikke sjovt, hun ville hellere hjem og have slik. Men jeg var Rebeccas onde mor som ikke ville ringe til hendes, da hun alligevel ville komme efter Disney - havde nok ikke ringet alligevel. Som tiden går bliver jeg mere og mere glad for at jeg begyndte med frugten da hun var lille.
På denne årstid hvor der er så meget forskelligt frugt er det bare skønt og der er større mulighed for variation. Oftest laver jeg et frugtfad, men det hænder også at det bliver en smule mere mere kreativt., som denne frugtskål






1 kommentar:

  1. Hvor ser det bare lækkert ud, og jeg ville da langt hellere have disneyfrugt end slik, især når du har anrettet det sådan.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...