torsdag den 30. maj 2013

EG sommerhat

Nu er årets første sommerhat kommet ud af maskinen. Den er syet efter Elsebeth Gynthers mønster, fra bogen "børnetøj du selv kan sy", jeg kunne jo ikke vente med at komme i gang. Der skal sys flere hatte, men overvejer om der skal vlieseline i skyggen, eller måske er det nok med skråbånd.til at stive den af.  Til denne havde jeg ikke noget bånd i pasende farver så den blev i stedet syet sammen. Den er venbar og holdt i lilla nyanser


 


llll
















1 kommentar:

  1. Du vandt min giveaway for læænge siden. Jeg har ikke hørt fra dig, så du får lige enuge mere. Hører jeg ikke fra dig inden d. 21. Så finder jeg en ny vinder.

    Jeg har glemt alt om min giveaway, pga. Sygdom osv.

    Niniee10@gmail.com

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...