lørdag den 18. maj 2013

Veninde nederdel

Så er der blevet  kreeret disse to nederdele. De er helt ens og var til Rebecca og hendes veninde. Et par rigtige veninde nederdele med blomster og hjerter. De er syet som en hel sol, så det tog ikke lang tid at køre dem gennem maskinen. Retro stoffet har lagt på hylden længe og jeg har før syet en lignende nederdel og Rebecca syede sin første kjole af stoffet, du kan se dem her.
Den første nederdel jeg syede kom desværre med et forkert barn hjem fra børnehaven og forældrene reagerede ikke på den seddel jeg skrev til dem. Jeg har fuld forståelse for at man i farten kan få noget forkert med hjem, men at lade barnet gå hjem i noget der ikke er ens eget og så ikke reagere på henvendelser det forstår jeg bare ikke. Nå men det er længe siden og nu er der kreeret et par nye, du kan se dem her under.
Tøserne er rigtig glade for deres matchende nederdele og det blev til dans under dagens varme sol.






En nederdel til Mathilda 

 og en nederdel til Rebecca

 Så er der kommet sving i skørterne

2 kommentarer:

  1. Hvor er de søde med den gule kant til pink. Og så er det bare en fin ide, den vil jeg have i baghovedet til Pernille om pt får nye venner.

    SvarSlet
  2. De er i hvert fald rigtig glade for dem og så er det jo dejligt at lave noget til dem. Du kan rolig snuppe ideen og blive verdens bedste mor:)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...