mandag den 20. maj 2013

Sød sommerkjole

Så er en hyggelig pinse ved at være slut. Selvom vi bare har været hjemme, har vi rigtig hygget med at bage havregrynskager og drikke cacao. Rebecca og hendes veninde har rendt ind og ud hos hinanden og nydt de gode solskinstimer med at lege skovtur. Imens fik jeg lidt tid ved symaskinen, hvilket gjorde at jeg fik denne kjole færdig. Her til aften blev den sidste knap syet i, så nu er den klar til en rigtig solskindag
Jeg har en smule af stoffet tilbage og overvejer om man skulle lave en machende sommerhat, evt en venbar af slagsen. Desværre har jeg ikke noget stof liggende som jeg kan bruge på indersiden. Jeg må nok ud at shoppe lidt inden jeg begynder på den.






3 kommentarer:

  1. Dejlig kjole... det må da være skønt at skulle shoppe ind til en sommerhat

    SvarSlet
  2. Hvor er den bare sød og sommerlig! Virkelig fin model med læg.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  3. Tak skal i ha, det var lige et nyt mønster der skulle prøves af, syntes selv det gik rigtig fint.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...