lørdag den 26. januar 2013

Flere lapper

Hvor er det dog herligt at tømme postkassen i disse dage, hvor der venter små overraskelser. Overraskelser i form af lapper. I går modtog jeg hele fire breve fra mine byttepartnere. Du kan se de fine lapper her:


Disse fine lapper er fra Marlene med bloggen fruoverbyesorensen


 I andet brev var disse lapper fra Emilie med bloggen http://haandlavetkarma.blogspot.dk/haandlavetkarma


 Tredje brev med lapper var fra Jeanet, med bloggen bodilsensverden


I sidste brev var disse lapper fra Ellen, med bloggen http://enafdagene.blogspot.dk/enafdagene

Flere lapper er på vej og jeg kan næsten ikke vente med at se om posten mon kommer med nogle i dag. Desværre er jeg nød til at vente helt til i aften

3 kommentarer:

  1. Hej Laila! Ej, altså ... Kan se at jeg kom til at skrive Susan på dit kort ... Sådan går det når man multitasker, med babybpå den ene arm, andet barn i bad og smider lapper i kuverter. Håber du trak på smilebåndet ....
    Kh Emilie

    SvarSlet
  2. Ja jeg trak på smilebåndet, nok mest fordi jeg kunne have gjort det samme, selv uden baby på arm;)

    SvarSlet
    Svar
    1. ;-) godt at høre. Synes ikke det er helt så utjekket så!

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...