fredag den 25. januar 2013

De første lapper

Byt en lap, lap et tæppe er nu for alvor i gang  - i hvert fald for mit vedkommende og jeg har nu modtaget de første lapper. Til jer som endnu ikke er med, så kan du læse om bloglegen her. Jeg glæder mig til at komme i gang med tæppet. Først skal jeg dog have klippet de sidste firkanter og sendt dem af sted til mine byttepartnere.


De første lapper modtog jeg allerede i onsdags. Disse lapper er fra Kristina med bloggen bergstroemsblog


I går modtog jeg endnu flere lapper:

Her er lapperne jeg modtog fra Signe med bloggen visse-vasse


Disse lapper modtog jeg fra Christina med carlaogkrudtuglen


De sidste lapper modtog jeg fra Mette med bloggen smallstar

Endnu flere lapper er kommet med posten i dag, dog har jeg ikke nået at få taget billeder, så de må vente lidt endnu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...