søndag den 13. januar 2013

kagetegninger

Årets første kager er bagt. Denne gang var det lidt en anderledes udfordring. Dels fordi der ikke var meget tid og dels fordi de unge fødselar havde en ide om hvordan kagerne skulle se ud. Jeg modtog fredag disse fine tegninger og lørdag formiddag skulle kagerne være færdig.
Kagerne blev bagt i en brædepande og skåret til bagefter. Jeg var simpelt hen for træt til at bage af to omgange. Lørdag morgen stod på smøring og pyntning af kagerne. Havde jeg dog bare haft mere tid... men sådan har man det vel altid. Den hvide kage syntes jeg er blevet rimelig vellykket, men den grønne er jeg ikke helt tilfreds med. Nu hvor jeg ser billederne ved jeg lige præsis hvordan den skulle have været lavet. Men pyt det var en sjov udfordring og håber da ikke det var den sidse af sin slags.
Af resten af kagen lavede Rebecca og jeg en lille ekstra kage til fødselsdags børnene.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...