tirsdag den 22. januar 2013

venter på politiet

God dejlig morgen derude i blogverdenen . Det jeg savner mest lige nu er en kop kaffe mens jeg sidder her i bussen og venter. Den skulle være kørt for en halv time siden, men en venlig person prøvede at snyde og nægter nu at betale og forlade bussen. Tilgængæld nægter chafføren at køre, så nu sidder vi her og venter på politiet. Egentlig kan man jo sige nå ja så kør dog, men jeg forstår ham godt. Det er på strækningen til Sandholm lejeren og der er desværre problemer hver dag. Heldigvis er det ikke alle men nogle ødelægger det bare for andre. Vi andre havde jo heller ikke fået lov at køre med.

2 kommentarer:

  1. Ih hvor surt, håber du havde noget at fordrive tiden med...

    SvarSlet
  2. Ja det var godt jeg havde min tlf med, så jeg kunne læse lidt blogs;)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...