onsdag den 6. marts 2013

kjole i jersey

I sidste uge brugte jeg en del tid ved symaskinen. Der skulle laves gaver til både Rebecca og hendes kusine Eline. Til Eline som fyldte 2 år, brugte jeg et par forskellige mønstre og hold da op en størrelses forskel der er selvom størrelsen er den samme.
Det første jeg syede var denne kjole i bomulds jersey. Jeg var meget i tvivl om stof sammensætningen. Førhen havde jeg ikke turde sætte det sammen, jeg ville være bange for det blev for meget. Syntes faktisk den er blevet rigtig fin, selvom den måske er lige stor nok. Der var bare lige det der med at lave nogle pæne søm i stoffet - er ikke sikker på jeg nogen sinde bliver gode venner med den type strækstof. Endte med at bruge et søm til strækstoffer for det blev slet ikke pænt med en tvillingenål. Syntes baredet foldede sig for meget sammen. Øv øv
Hvad jeg ellers har fået produceret må i have til gode til et andet indlæg.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...