lørdag den 9. marts 2013

Sommerkjole til Rebecca

Under alt min gave syning i sidste uge, fik jeg også lavet denne sommerkjole til Rebecca. Hun fik den til sin fødselsdag i tirsdags, hvor hun fyldte 6 år. Stoffet faldt Rebecca pladask for, en dag hun var med mig i en stofforretning, for at finde stof til hendes jumpsuit. Hun fandt hurtigt stoffet, helt anderledes end jeg havde regnet med hun ville vælge, men det skal i nok få at se når den bliver helt færdig.
Efter at have kigget sig lidt mere omkring fandt hun dette fine blomstrede stof. Det kunne blive en fin kjole syntes hun og det må jeg da give hende ret i. Mens tøsens opmærksomhed var et andet sted, lykkedes det mig at få lidt af stoffet med hjem og at få kjolen syet uden hun opdagede noget.
Rigtig friske sommerfarver til en kjole. Overvejer lidt om jeg skulle lave et bælte til og hvis skal det skal være i det blomstrede stof eller være ensfarvet og i så fald hvilken farve?
Desværre har jeg ikke et billede af Rebecca i kjolen, men hun har allerede valgt to lejligheder i den kommende uge hvor hun vil have den på, så mon ikke det vil lykkedes at få taget et billede med modellen i kjolen.






2 kommentarer:

  1. Hvor er den smuk!
    Virkelig skønt stof, kan godt forstå hun valgte det :-)

    Du er velkommen til at kigge forbi min giveaway :)

    http://brineh.blogspot.dk/2013/03/fdselsdags-giveaway.html

    Kh Sabrina

    SvarSlet
  2. tak for det Sabrina. kigger lige forbi

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...